8 תשובות
לא מוזר, לגיטימי.
וזה לא בגלל שאת אישה. זה בגלל שאת בן אדם. כל אחד יכול לפחד ללכת בלילה לבד ברחוב.
את מתכוונת לשעות שיש פחות אנשים בחוץ ויותר סכנה? לא, לא מוזר בכלל
אנונימית
לא מוזר
לגיטימי מאוד לצערי עם הסוטים ןהנרקומנים שמסתובבים חופשי והמדינה לא עושה כלום
https://vt.tiktok.com/zsrp6qfs8/
בגלל זה ^ לא