אני כרגע בלי תפקיד כבר עוד מעט שבוע אז כרגע אין לי מפקד ואין לי כלום ביומיים שהייתי בבסיס בלי תפקיד פשוט הייתי לבד ובחדר כל היום ולא היה לי מה לעשות היום סוג של חתמתי על יום חופש והקצינה האחרונה שהייתי בקשר איתה שאחראית לי על השיבוץ סיננה אותי שאמרתי לה שאני חותמת חופש מחר ואני לא יודעת למי לפנות (עשיתי את זה כדי שלא יעלו אותי משפט או יגידו שלא אמרתי שאני בחופש ויעשו בעיות) מחר באמת שאין לי מה לבוא כי זה פשוט לשבת בחדר לבד כל היום חברה שלי חוזרת לבסיס בשלישי וחשבתי להישאר מחר גם בבית ולבוא איתה בשלישי אבל אמא שלי אמרה לי לא לעשות בעיות וללכת מחר כי יעשו לי בלאגן על זה אמרתי לה שלא יתייחסו אליי כמו שלא התייחסו עד עכשיו ואני סתם יהיה בחדר לבד יום שלם אבל היא מפחדת שכן יתפסו אותי ויעשו לי משהו אני לא יודעת מה לעשות כי ללכת לבסיס מחר ולהיות לבד באמת יכניס אותי לדיכאון יותר ממה שיש לי ואני רוצה להיות עוד יום בבית