3 תשובות
כנראה שכבר לא תצליחי לצאת משם.. הסיכוי נמוך
שואל השאלה:
למה
למה
אנונימית
הגעת רק אתמול :)
אני לא חושבת שמישהו הגיע לבסיס מסוים והיה לו ישר טוב על השבוע הראשון, תמיד יש שוק מסוים כשמגיעים לבסיס חדש אז תדעי שכל תחושה שלך לגיטימית ונורמלית :)
לגבי התהליך:
בעיקרון, למעבר תפקיד/בסיס צריך להגיד טופס 55 בשלישות, רוב הבסיסים פוסלים את האפשרות להגיש למי שנמצא פחות מחודש בבסיס (בכל זאת, תקופת הסתגלות)
אבל הקצינים שאחראיים על לאשר טפסי 55 לא מקבלים אותם לפני שהחייל לפחות 3 חודשים ביחידה כדי לאשר באמת שהיתה הסתגלות מלאה אלא אם יש באמת בעיה קריטית שדורשת העברה מיידית.
כדי להבטיח מעבר לבסיס יומיות, אולי כדאי לדבר עם המש"קית ת"ש ולראות אם יש אפשרות להוציא ת"ש כלשהו כדי להקל על העניין שתהיי בבסיס קרוב בתפקיד יומיות.
אני בטוחה גם שבשלישות ישמחו להסביר לך יותר על התהליך ואיך זה מתנהל :)
בנתיים תנסי לקחת את הזמן הזה כחוויה ולהכיר אנשים גם אם קשה, אולי הדברים ישתפרו והכל יסתדר❤
אני לא חושבת שמישהו הגיע לבסיס מסוים והיה לו ישר טוב על השבוע הראשון, תמיד יש שוק מסוים כשמגיעים לבסיס חדש אז תדעי שכל תחושה שלך לגיטימית ונורמלית :)
לגבי התהליך:
בעיקרון, למעבר תפקיד/בסיס צריך להגיד טופס 55 בשלישות, רוב הבסיסים פוסלים את האפשרות להגיש למי שנמצא פחות מחודש בבסיס (בכל זאת, תקופת הסתגלות)
אבל הקצינים שאחראיים על לאשר טפסי 55 לא מקבלים אותם לפני שהחייל לפחות 3 חודשים ביחידה כדי לאשר באמת שהיתה הסתגלות מלאה אלא אם יש באמת בעיה קריטית שדורשת העברה מיידית.
כדי להבטיח מעבר לבסיס יומיות, אולי כדאי לדבר עם המש"קית ת"ש ולראות אם יש אפשרות להוציא ת"ש כלשהו כדי להקל על העניין שתהיי בבסיס קרוב בתפקיד יומיות.
אני בטוחה גם שבשלישות ישמחו להסביר לך יותר על התהליך ואיך זה מתנהל :)
בנתיים תנסי לקחת את הזמן הזה כחוויה ולהכיר אנשים גם אם קשה, אולי הדברים ישתפרו והכל יסתדר❤
באותו הנושא: