4 תשובות
לגיטימי, קרה לי די אותו דבר חחח
גם היה לי גלואו-אפ רציני מאז אז בכלל
אנונימית
לא באמת אכפת לי ממנו, אבל הוא פשוט הפסיק לדבר איתי ואחרי שבוע שהוא לא דיבר איתי פשוט החליט להגיד לי שהוא נפרד ממני אז בא לי להראות לו כזה "לא צריכה אותך"...
אנונימית
לגיטימי, אבל אין איך להראות מלבד להמשיך בחיים שלך אני בטוחה שזה שאת לא שולחת לו וחיה את שלך הוא מבין לבד שהוא כבר לא מעניין
שואל השאלה:
מה עושים בנתיים אנחנו לא מדברים בכלל
אנונימית