4 תשובות
את כרגע מודעת לזה, אני חושב שבמשך הזמן תשימי לב יותר גם במהלך השיחות ותדעי לעצור את עצמך
שאת רואה שכזה נמאס להם אז תגידי טוב זהו
אין בזה שום דבר רע פשוט תדברי בעיקר עם אנשים שאוהבים לדבר איתך ולא עם אלה שלא
גם אני כזאת:)
אני אוהבת לדבר ולדבר ולדבר ול-.....
אבל כשאני רואה שלצד השני נמאס אני פשוט מחפשת קורבן אחר לדבר איתו