5 תשובות
זה בעיה זה סוג של התמכרות יודעת..
לענות אחרי הרבה זמן,כשאת עונה לענות יבש,להראות חוסר עניין נגיד הוא מתחיל שיחה תעני לו חד כזה ותעשי קאט שיגמור את השיחה לאט לאט הוא יאבד עניין יבין את הרמז ולא יחפור24/7
שואל השאלה:
לא הוא לא חופר, אני גם ממש אוהבת לדבר איתו אבל אני רוצה להתנתק ולא מצליחה
אנונימית
זה היה לי גם בעבר לפעמים קשה לנתק מבנדאם שאוהבים רגע עם כלכך טוב לכם . למה להרוס
לא בעיה להתנתק מהפלאפון
בחופש לקחתי הפסקה של שבוע מהפלאפון לא פתחתי אותו אפילן פעם אחת עשה לי רק טוב