5 תשובות
למה להחרים
שואל השאלה:
בגלל שהרבה אנשים יש בעיות במשחקץ
אנונימית
אה נכון הכוונתי חודש שעבר סליחה חח
שואל השאלה:
לא יוצא כלום החודש
אנונימית
תכתבי בפתקים בטלפון את כל הרעיונות ויצאו החודש מלא משחקי סימולציה חדשים
ברור שזה לא הסימס אבל אם את כל כך רוצה עד שיסתדר לך זה סבבה
ענבר ארוסי עשתה סיכום לכל המשחקים החדשים אם אני לא טועה תבדקי אצלה