התחברות הרשמה

אילתרתי משהו בפסנתר מה דעתכם? - קישור מצורף

9 במרץ 2024, 19:32
פסנתרנגינהלימוד נגינה    
2 תשובות
תרימי אצבעות
.
.האלכימאי
יפהה
ס
סושי סיני חמוד
באותו הנושא:
אילתרתי קטע בפסנתר, מזהים את השיר? איך זה לדעתכם?
אילתרתי משהו בפסנתר מה דעתכם?
אילתרתי סולו לשיר של לד זפלין מה דעתכם?
אילתרתי בפסנתר, מה דעתכם?
איך אני שרה לדעתכם? יצא לי קצת חרבוש במילים כי שכחתי אז אילתרתי אבל תסלחו לי על זה!!!!!
אז אילתרתי קצת והוספתי "טעם" למנגינה fur elise אשמח לשמוע את דעתכם (:
מה דעתכם על היצירה הזאת בפסנתר?(בבקשה תביעו את דעתכם כי אני לומד אותה (: )
הלחנתי משהו קטן היום בפסנתר מה דעתכם ?
מה דעתכם על הציור? (סתם אילתרתי בשיעור במקום לעשות דף עבודה) ואני יודעת שהגבה לא ממוקמת טוב):
מה דעתכם על זה (שיר שניגנתי בפסנתר)?
מה דעתכם על הביצוע? (הקלטה שלי בפסנתר)