8 תשובות
מצטרף לשאלה
להכין ארוחות מראש לבסיס או לקנות בשקם אוכל שמתאים ולנסות להיות בתזוזה כמה שאפשר בהצלחה!
למזלי אני עושה שבוע שבוע
אנונימי
אחותי היא מדאגית(מאמנת כושר) אז מן הסתם מצליחה
קשה בחיים ההתקדמות לא תיהיה הכי טובה אבל לפחות משהוא להתאמן כמה שאפשר 2-5 פעמים ולנסות לאכול סבבה לא חייב להיות במקסימום חלבון בסוף הכל ש מפוצץ שמן וקונים הרבה דברים מהשקם
האמת שאני בשירות לאומי ואני משלבת תזונה ואימון קראטה ביחד אני חושבת שזה בראש כל שתגיד לעצמך קשה יהיה לך קשה אני חושבת שזה רצון אם הרצון שלך חזק אתה יכול לעשות הכל ביחד
אני עושה רק גרעון כי אין זמן למכון
אנונימית
מכון אולי קשה בצבא אבל תזונה זה הכי קל בעולם