10 תשובות
איך את אוהבת אותו אם זה מה שהוא עשה לך
(אימוגי בוכה)
(אימוגי בוכה)
שואל השאלה:
כי אני יודעת שהוא לא כזה, הוא פשוט עושה את זה בגלל חברים שלו.
אבל הוא עדיין ממשיך להיות כזה.
כי אני יודעת שהוא לא כזה, הוא פשוט עושה את זה בגלל חברים שלו.
אבל הוא עדיין ממשיך להיות כזה.
אנונימית
שואל השאלה:
ואני פשוט מרגישה אליו שנאה בגלל זה, אבל אני יודעת שהוא לא כזה ואני אוהבת אותו בו זמנית, האם זה אפשרי בכלל?
ואני פשוט מרגישה אליו שנאה בגלל זה, אבל אני יודעת שהוא לא כזה ואני אוהבת אותו בו זמנית, האם זה אפשרי בכלל?
אנונימית
תזכרי בדברים שהוא עשה לך. ככל שזה יעבוד ושיותר תשנאי אותו את רק תצחקי על עצמך שהיית אוהבת אותו
כן ברור שזה אפשרי
שואל השאלה:
אבל יש כאלו רגעים טובים ומצחיקים שאני לא רוצה להפוך אותם לרעים.
אבל יש כאלו רגעים טובים ומצחיקים שאני לא רוצה להפוך אותם לרעים.
אנונימית
תזכרי בדברים הרעים לא בדברים הטובים
תזכירי לעצמך מה הוא עשה אל תתני לעצמך לסלוח לו הוא לא שווה אותך ומגיע לך יותר טוב
שואל השאלה:
הבעיה היא
שאני לא כל כך מכירה אותו לעומק אבל הוא איתי בשכבה.
אני מכירה אותו פשוט ביסודי שהיה איתי גם בשכבה והיה איתי בכמה חוגים פעם, הוא הפיץ עליי דברים אינם נכונים ולעג לי.
אבל איכשהו אני עדיין אוהבת אותו, אני לא יודעת אם הוא אוהב אותי בחזרה כבר.
הבעיה היא
שאני לא כל כך מכירה אותו לעומק אבל הוא איתי בשכבה.
אני מכירה אותו פשוט ביסודי שהיה איתי גם בשכבה והיה איתי בכמה חוגים פעם, הוא הפיץ עליי דברים אינם נכונים ולעג לי.
אבל איכשהו אני עדיין אוהבת אותו, אני לא יודעת אם הוא אוהב אותי בחזרה כבר.
אנונימית
תוכיחי לעצמך שאת שונאת אותו ותזכרי שוב ושוב במה שהוא עשה
באותו הנושא: