9 תשובות
כן פשוט כן
אני עוד שניה בוכה פה בגלל דברים שגיליתי היום
אני עוד שניה בוכה פה בגלל דברים שגיליתי היום
החיים בסוף מורכבים מאנשים שבאים ועוזבים, לפעמים הם אלו שעוזרים לך לייצר את האישיות שלך, אם לא כל מה קרה לך אם אנשים את לא היית מי שאת היום.
בסוף את לא צריכה 30 חברים, תבחרי לך אחד שתיים, ואם לא אלו שיש לך עכשיו אז יבואו אחרים, ואם לא האחרים יבואו אחרים.
קחי בחשבון שחברים כנערה וחברים כשאנשים בוגרים זה מאוד שונה, כשאתה איש בוגר אתה לא מחפש את ה"להיות מקובל" או לא יודעת מה, אתה חבר של מי שאתה רוצה להיות, וגם הרבה חברים מכירים בצבא או דברים כאלו.
בסוף תמיד מגיעים אנשים שישארו איתך, בין אם זה מחר או עוד חמש שנים
בסוף את לא צריכה 30 חברים, תבחרי לך אחד שתיים, ואם לא אלו שיש לך עכשיו אז יבואו אחרים, ואם לא האחרים יבואו אחרים.
קחי בחשבון שחברים כנערה וחברים כשאנשים בוגרים זה מאוד שונה, כשאתה איש בוגר אתה לא מחפש את ה"להיות מקובל" או לא יודעת מה, אתה חבר של מי שאתה רוצה להיות, וגם הרבה חברים מכירים בצבא או דברים כאלו.
בסוף תמיד מגיעים אנשים שישארו איתך, בין אם זה מחר או עוד חמש שנים
שואל השאלה:
איזה להיות מקובל? ועל איזה 30 חברים את מדברת? יש לי 0!!
איזה שטחית עשית ממני תיהי בריאה.
אני ליטרלי חסרת חברים כבר 3 שנים
אני בקרוב אחגוג יום הולדת 18 (השנה הכי חברתית) בבדידות מוחלטת!!
גיליתי עכשיו שה3 חברים היחידים שהיו לי וניתקו איתי קשר לפני שנה אימצו את אחותי במקום ובאיזה קטע?? היא גדולה מהם. היא לא קשורה אליהם. אני והיא בנתק כבר תקופה.
יש לה חברים, בן זוג.. זה מה שהיה חסר לה?
את החברים שלי!! למה אני צריכה לראות אותם אצלי בבית כשהם מתעלמים ממני כאילו אני לא מכירה אותם בכלל?
איזה להיות מקובל? ועל איזה 30 חברים את מדברת? יש לי 0!!
איזה שטחית עשית ממני תיהי בריאה.
אני ליטרלי חסרת חברים כבר 3 שנים
אני בקרוב אחגוג יום הולדת 18 (השנה הכי חברתית) בבדידות מוחלטת!!
גיליתי עכשיו שה3 חברים היחידים שהיו לי וניתקו איתי קשר לפני שנה אימצו את אחותי במקום ובאיזה קטע?? היא גדולה מהם. היא לא קשורה אליהם. אני והיא בנתק כבר תקופה.
יש לה חברים, בן זוג.. זה מה שהיה חסר לה?
את החברים שלי!! למה אני צריכה לראות אותם אצלי בבית כשהם מתעלמים ממני כאילו אני לא מכירה אותם בכלל?
שואל השאלה:
אין לי אף אחד בחיים וזה לא ישתנה!
אני אפילו לא בדיכאון.. ( בשנה האחרונה )
אני הכי מאוזנת וחיה, פשוט בבדידות מוחלטת
ואין לי אף אחד
אני חיה בחור ונשרתי מהלימודים
אני לי דרך לא להיות לבד
אוףף
אין לי אף אחד בחיים וזה לא ישתנה!
אני אפילו לא בדיכאון.. ( בשנה האחרונה )
אני הכי מאוזנת וחיה, פשוט בבדידות מוחלטת
ואין לי אף אחד
אני חיה בחור ונשרתי מהלימודים
אני לי דרך לא להיות לבד
אוףף
אנחנו איתך כל הזמן ממש עצוב לי שאת בתחושות האלה.
בסוף את תמצאי את האנשים הנכונים שיעשו לך טוב❤
גם אם תתאכזבי, עדיף לנסות
מה מינוסים
גם אם תתאכזבי, עדיף לנסות
מה מינוסים
מצטער שאת מרגישה ככה, זה לא מחייב שכך יהיה כל פעם. אני ממש מקווה שתמצאי אנשים מדהימים שיבינו אותך. אני כאן תמיד אם תרצי לדבר ואכפת לי
שום דבר ממה שאמרתי כמובן לא נאמר מזה שאני שופטת אותך, ואני ממש לא התכוונתי לגרום לך להראות שטחית.. אני נותנת עצות על פי איך שאני הרגשתי לפני שנה כשאני הייתי לגמריי לבד אחרי שאחד החברים שלי פשוט יום אחד הפסיק לדבר איתי וכל החבורה שהייתה לי הלכה לצד שלו ואני הייתי לבד עד שעברתי בית ספר
אחרי שעברתי בית ספר הרבה יותר טוב לי, נפשית וגם חברתית
וגם לדוגמא אח שלי הגדול שכל החיים שלו היה ילד נורא ביישן בלי חברים *בכלל* ואחרי שהתגייס הכיר פתאום איזה 7 חברים שעד עכשיו הם חברים טובים מאוד (הוא בן 24 כרגע)
אני חגגתי את יום הולדת כיתה ו, ויום הולדת כיתה ט וי לגמריי לבד, עם ההורים שלי ואחים שלי וזהו, אני מאוד מבינה מה זה להיות לבד.
בכל אופן מקווה שבקרוב תמצאי חברים שתאהבי להיות איתם והם יאהבו להיות איתך..
אחרי שעברתי בית ספר הרבה יותר טוב לי, נפשית וגם חברתית
וגם לדוגמא אח שלי הגדול שכל החיים שלו היה ילד נורא ביישן בלי חברים *בכלל* ואחרי שהתגייס הכיר פתאום איזה 7 חברים שעד עכשיו הם חברים טובים מאוד (הוא בן 24 כרגע)
אני חגגתי את יום הולדת כיתה ו, ויום הולדת כיתה ט וי לגמריי לבד, עם ההורים שלי ואחים שלי וזהו, אני מאוד מבינה מה זה להיות לבד.
בכל אופן מקווה שבקרוב תמצאי חברים שתאהבי להיות איתם והם יאהבו להיות איתך..
שואל השאלה:
אז אצלי מעולם לא הייתה חבורה, ואני מעריכה כל בן אדם שנכנס לי לחיים אבל אין כאלה. ואני באמת מקווה שיהיו כאלה מתישהו אבל אני מרגע לרגע מפסיקה להאמין בזה
אז אצלי מעולם לא הייתה חבורה, ואני מעריכה כל בן אדם שנכנס לי לחיים אבל אין כאלה. ואני באמת מקווה שיהיו כאלה מתישהו אבל אני מרגע לרגע מפסיקה להאמין בזה
באותו הנושא: