7 תשובות
19
בן 18 כשאתה בן 15 חד משמעית (כאילו זה הרבה פחות גרוע מהאופציה השניה)
זה לא גרוע זה פשוט מביך, האופציה השניה לדעתי
להגיד שאתה 19 ואתה 39
אנונימי
השני חדמש
השני
באותו הנושא: