6 תשובות
זה תלוי כי מישהי שהייתה איתי בפלוגה קיבלה 21 אבל כשהייתי בקורס השקמיסט היה בא עם אופנוע ולא עשו לו כלום הפואנטה זה שתלוי
בטח שמותר לך.
כן
לא נראלי אכפת להם איך תגיע העיקר תופיע שם
אצלנו אסרו להגיע עם רכב או תחבורה כלשהי בימים של שמירות בגדול כן יכולים לאסור
זה תלוי יחידה
שואל השאלה:
אמרו לי בגלל התפקיד אסור להגיע עם אופנוע, וזה נשמע לי קצת מוזר...