6 תשובות
שאת לא הטעם של בנים בכלל
כלום זה עניין של טעם בסוף יתחילו איתך
אולי הם מפחדים מדחייה
או בכללי מפחדים להתחיל עם בנות
או בכללי מפחדים להתחיל עם בנות
שאת יפה
אנונימי
כי הם מפחדים
שאת מהממת
באותו הנושא: