126 תשובות
זה כמו ששחור אומר לבן או משהו כזה בתור קללה וזה יתקבל בטוב, לא יודע למה
כי זה חלק מההיסטוריה שלהם. זה כמו שיהודים נפגעים שנוצרים קוראים להם יהודונים. למה שאת תגידי ניגה? זה לא קשור אלייך
אנונימית
זה שונה בין מישהו לבן שאומר לבין השחור, ברגע שלבן אומר לשחור זה תמיד יהיה גנאי כאילו הלבן השווה את השחור לעבד שלו
אנונימית
שואל השאלה:
סלחו לי אבל זה לגמרי טמטום.
אנונימי
הבורות קפצה מהשאלה.
שואל השאלה:
תסבירי לי אשת אשכולות
אנונימי
מסכימה עם האנונימית בנוגע ליהודון
את סתם מחפשת הצדקה לומר אתזה
אנונימית
מה מטומטם שואלת השאלה? מה הרצון הזה שלך להגיד את המילה ניגה? בשביל לרדת עליהם? שלבן יאמר ניגה זה בדיוק כמו שנוצרי יגיד יהודון
אנונימית
שואל השאלה:
ולמה ששחור יגיד לשחור ניגר זה בסדר?
אנונימי
שואל השאלה:
כי בא לי לומר ניגר
אנונימי
כי זה משהו שלהם
זה כמו שבצחוק יהודים בארץ אומרים אחד לשני יהודון או נאצי
אנונימית
שואל השאלה:
או שהם גם לא יאמרו את זה.. כי בסופו של דבר זה גזענות לעצמם
אנונימי
כי שחור לא יכול להיות גזען לשחור
זה כמו שאדם סטרייט יקרא להומו במילה שמתחילה בf בניגוד להומו שיקרא להומו במילה הזאת.

בבקשה, מאשת אשכולות (:
שואל השאלה:
אני לא אומרת יהודון ולא נאצי
אנונימי
זה לא גזענות אם זה כלפיהם..?..
שואל השאלה:
אז זה מה שאני אומרת שמפגר
אנונימי
שואל השאלה:
הם מבדילים את עצמם מהחברה ואז בוכים. אוי מסכנים
אנונימי
"אני לא אומרת יהודון ולא נאצי"
ואת יכולה לאשר את זה שאין אחרים שעושים את זה?
"הם מבדילים את עצמם מהחברה ואז בוכים. אוי מסכנים"

מה הבעיה בלקחת מילה שהשתמשו בה לרעה ולהפוך את זה למילה שלהם?
את או אתה (אין לי מושג מה את מחליטה שיהיה מהמין שלך) מנסה להוכיח, אבל זה לא מצליח.
זה כמו שתגיד כושי לשחור בישראל זאת אמירה גזענית להם מותר כי זה בין שחורים אם אתה אומר את זה הם יכולים להרוג אותך
שואל השאלה:
יש אחרים אבל זה לא אומר שזה בסדר...
אני לא אגיד ניגה עי זה לא בסדר
וקל וחומר שגם שחור לא יאמר את זה.
טמטום מוחלט
אנונימי
כל הארץ עושה בדיחות שחורות על השואה. אם גרמני יגיד בדיחה שחורה על השואה את תבכי נכון? בכח את מחפשת להגיד ניגה בשביל להרגיש מעליהם?
אנונימית
תודה ^
שואל השאלה:
אני לא רוצה לומר ניגה
השאלה שלי זה למה שחורים אומרים את זה.
אנונימי
חחח את חיה בסרט שתגידי לשחורים מה להגיד ומה לא. ובטח לדברים שקשורים אליהם להיסטוריה שלהם לא להיסטוריה שלך.
אנונימית
כי זה סלנג של שחורים זה למה
אומרים את זה בינם לבין עצמם זה ניהיה אפילו כינוי חיבה כאילו הזדהות. מי את שתקחי את זה מהם?
אנונימית
הסבירו לך כמה פעמים, את החלטת להתעלם (:
שואל השאלה:
זה כמו שיהודים לא צריכים ךומר בדיחות על השואה
אז שחורים לא צריכים לומר ניגה
וכנל לכולם
פשוט בקבוצות עצמן שעליהן האפליה זה קל וחומר.
פה הטמטום
שמצד אחד הן מבדילו את עצמן ומצד שני צועקות לשוויון
אנונימי
שואל השאלה:
את לא מבינה אותי..
אני נגד האמירה הזאת אצל כל הקבוצות
אנונימי
הם לא מבדילים את עצמם. הם שחורים מה את רוצה? חח
אנונימית
יהודים עושים בדיחות שואה יש אפילו ניצולת שואה שעשתה את זה אז שחורים יכולים להגיד מה שבא להם ואם הפ רוצים לקרוא למישהו יא שחור זה בסדר גם לי עושים את זה על העדה שלי ואני עושה כת זה לאחרים וזה לא מפריע לאף אחד
מי שמבדיל אותם זה האנשים הלבנים
אנונימית
שואל השאלה:
לדעתי זה ממש לא בסדר בדיחות שואה
וזה ממש לא בסדר לומר ניגה.
תודה
אנונימי
שואל השאלה:
אתם אומרים לעצמיכם יא שחור
ומתפלאים שאחרים אומרים לכם.. איפה ההיגיון פה?
אנונימי
ולהם אכפת מהדעה שלך שחורים יגידו ניגה זה לא פוגע בהם ובדיחות שואה עושים יהודים בלי בעיה היום צוחקים על הכל יש מלא הומור שחור בנושאים כאלה על הומואים אונס שואה יהודים שחורים נשים על הכל ואף אחד לא מתלונן על זה
שואל השאלה:
פה בדיוק הבעיה, יואו
מעצבנים חח
אנונימי
שואל השאלה:
והטענה שלכם יכולנ להתבטל בשנייה כי nigga זה זה ההיסטוריה של האפרו אמריקאים ולא של האתיופים.
אתם אלה שמחפשים להיות "מגניבים" ולהבדיל את עצמכם ואחרי זה, זה רק פוגע בכם. עצוב לי עליכם ונמאס לי כבר לנסות לעזור. אם הטמטום שלכם ימשך הגזענות תימשך. באמת בהצלחה
אנונימי
מה הקשר אתיופים יא אובססיבי
אף אחד כאן לא דיבר על אתיופים.. כנראה שהשאלה שלך מההתחלה הייתה מכוונת לאתיופים
אנונימית
עברו 20 דקות מאז ששאלת את השאלה ואתה עדיין טיפש.
שואל השאלה:
אני טיפשה גזענית, ואשאר גזענית
אנונימי
ואף אחד לא תיזכר פה אתיופים..
הכל בסדר בבית..?
וכנראה גם קאטפיש.
שואל השאלה:
הכל מעולה.
טוב לי,
נמאס לי מצרות של אחרים.
אתם בוכים ותמשיכו לבכות מהטמטום
אנונימי
נכון
למה שתקרא לשחור ניגה הא? אתה יכול להעניש אותם שהם אומרים את זה בין עצמם? לא
אם את רוצה להגיד תגידי
אבל רוב הסיכויים שכולם ירדו עלייך אחרי זה
אנונימית
זה פשוט.. הם יודעים שהם אותו הצבע וזה שהם קוראים אחד לשני ככה לא מעליבה אף אחד מהם בגלל שהם באותו צבע.. אבל שמישהו לבן קורא למישהו אחר ניגה או שחור.. זה מעליב.. כי זה כאילו את משווה בינהם ומורידה אותו למטה.. בין שחורים זה הבנה שהם אותו צבע אז בגלל זה הם לא יעלבו מזה.
אומרת לך בתור אחת כזאת!
שואל השאלה:
וואי
אני אומרת שאף אחד לא יקרא לאחר ניגה
איפה הקושי בהבנה??
אנונימי
מה כואב לך שנקרא? מה מפריע לך? מה הבעיה שלך בזה?!
ואת הקשת הבנה פה כפרע .. שאלת שאלה , עניתי!
מה אכפת לך מה קורה בין שחורים? את מקנאה הא
שואל השאלה:
כמו שכואבל לך שלבן קורא לשחור ניגר
בדיוק אותו דבר.
אנונימי
שואל השאלה:
ממש מקנא בכל הגזענות שעושים עליכם. אני פשוט מנסה למנוע את זה ואתם לא משתפים פעולה.
תפסיקו לקרוא אחד לשני ניגר או שחור או כל קריאה גזענית אחרת
אנונימי
אבל אני אומרת לך שזה שלבן אומר את זה לשחור יש פה סוג של פגיעה (במיוחד לשחור) עם כל הגזענות שעוברים ..
ששחור אומר את זה לשחור אין שום פגיעה .. שניהם שחורים ..
אבל את מסרבת לקרוא ולהבין את זה.. אז את ממציאה תירוצים לעצמך..
אני מסכים איתך, הם פשוט מונעים מרגש.
תביני..
שואל השאלה:
אני מסבירה לך שזה מה שגורם ללבן לומר לך את זה אבל את מסרבת להבין.
אנונימי
שואל השאלה:
הגזענות נגרמת מכם
אנונימי
שמעי רוב הפעמים שלבן יגיד את זה זה ישמע כאילו הוא גזען.. לא משנה מתי ובאיזה סיטואציה זה יקרה.
גם אני וחברות שלי ככה (הם לבנות) ולי זה ספציפית לא מפריע כי אני יודעת שהם לא גזעניות .. אבל כל בן אדם אחר שישמע את זה מהצד , יחשוב שהם כאלה.
ממש מאיתנו.. בגלל אנשים כמוך יש גזענות בעולם.. שחושבים שזה בא מאיתנו עלאק
זה לא מה שגורם לגזענות אלה דעות קדומות ושיפוט בגלל עדה דת גזע מין תמנעי את זה ולא הערות שלא פוגעות בשחורים או באף אחד אז אל תנסי לצאת טהורה שמצילה את העולם אם את לא מבינה מה זאת גזענות
בול
זה כמו שטרנסג'נדרים רוצים שתדברי אלהם בתור המין שהם לא, זה שטות באמת ואת לא חייבת לדבר בצורה מסויימת רק כי איזה אידיוט רוצה שתעשי את זה, אבל לא צריך לעשות בכוונה, כדי שלא יפגעו בך.
אולי זה שטותי אבל זה מה שאמרו בתקופת העבדות שלהם כשרצחו אותם והם מבקשים שלא אז תכבד את זה
שואל השאלה:
שוב בפעם ה1000, אני לא רוצה שאף אחד יגיד את זה.
וקל וחומר שלא הם לעצמם
אנונימי
שואל השאלה:
טוב שכנעתם אותי להיות גזענית.
ביי
נמאס לי מכם
אנונימי
ניגר בטריגר
שואל השאלה:
כולם פה ניגרים בטריגרים אטומים
אנונימי
כי המילה הזאת לא סתם אומרת שחור היא מילת גנאי לשחורים. למה הם משתמשים בה בתוך ה"קהילה" לא יודעת כאילו בינם לבין עצמם. אבל זו לא מילה יפה
שואל השאלה:
תודה רבה.
"למה משתמשים בתוך הקהילה? לא יודעת"
אנונימי
זה בסדר שלבן אומר לחבר שלו (שחור או לבן) nigga נקודה. אם ברור שזה בצחוק, ואם מישהו נעלב מזה שילך לבכות בפינה למי אכפת מחסרי חוש הומור
nigger הייתה מילה שבאופן היסטורי ותרבותי לבנים השתמשו בה כדי לדכא שחורים, לםני ואחרי העבדות.
כששחור קורא לשחור nigga, אין לזה קונטקסט, וכשלבן קורא לשחור nigga יש לזה קונטקסט.
זה עניין פשוט.
עזבו אל תענו לנאצי הזה. בואו נראה אותו וכל אלו שמצדיקים אותו איך יגיבו שבחול יריצו בדיחות על השואה או יקראו ליהודים שם יהודונים. הם הראשונים שיבכו אנטישמיות גזענות
אנונימית
זה כמו שאתיופי יקרא לך לבן, תחשוב ישר שהוא גזען ללבנים
אנונימית
שואל השאלה:
וואו יש לכם קשיי הבנה רציניים.
אמרתי
אני לא רוצה שאף אחד יקרא לאף אחד ניגר
בדיוק כמו שאני לא רוצה שיהודים יריצו בדיחות שואה על עצמם

כמה קושי בהבנה
זה מטריף
אנונימי
שואל השאלה:
כמה טמטום פיכס
אנונימי
מישו פה הבריז משיעורי היסטוריה שמעת על עבדות יחתיכת חסר מוח
שואל השאלה:
עוד אחת עם קושי בהבנה
אנונימי
שואל השאלה:
והסופי שלי בהיסטוריה זה 92
אנונימי
למה אנונימית מופיע בשאלה
ואז בתשובות זה הופך לאנונימי?

נתן לך דוגמא למה שלחורים מותר,
זה כמו שלאמא שלך נגיד(סתם דוגמא) יש שיער קצר ואתה ואחים שלך מתבדחים על זה, זה בסדר. אבל אם זה מישהו אחר זה עלבון קללה אחכ אתה נפגע שצוחקים על אמא שלך נכון? אז ככה זה בדיוק.

המילה ניגה פוגעת בשחורים כשמישהו לא שחור אומר את זה.
אז די להיות עם הראש בקיר, וחוץ מזה מה אכפת לך בכלל? למה יש קשר למילה הזאת?
אנונימית
פשוט אל תגידו את המילה הזאת ואז לא תצטרכי לשאול את זה.. למה שתרצי לקרוא למישהו את זה? זה פוגע ומעליב ולא מכבד ולא יפה.
אנונימית
well כנראה שאתה לא למדת משם כלום
כי כשהבדיחה היא עליך רק לך מותר לספר אותה.
האפליה היא נגד שחורים, רקהם יכולים לקרא לעצמם בשמות גנאי (גם כן שמות גנאי כאילו להיות שחור זו קללה) שהחברה המציאה בלי להעלב.
כי הם שחורים
את לא שחורה אז את לא יכולה להגיד את זה פשןט תקבלי את זה
וזה לא משנה מה את רוצה את לא יכולה לגרום לאנשים להפסיק לדבר ככה.
שואל השאלה:
אני לא אתבדח על אמא שלי
ואני לא אגיד ניגר
וגם שחור לא צריך להגיד ניגר
או לפחות שיאמר בלי להתלונן שלבנים אומרים.
עכשיו מבינים, או שעדיין לא?
אנונימי
זה טמטום אצלך את יכולה לרצות כמה שתרצי לא אכפת לנו היום צוחקים על הכל ולוקחים הכל בקלות בי זה לא פוגע שיורדים על העדה שלי גם אני יורד על עצמי והעדה שלי וזה לא מפריע זה טמטום שלך שאת חושבת שאת יכולה לקבוע לנו דברים ואת אטומה בדעה של עצמך שהכל צריך להיות מושלם
מה הבעיה שאתיופי יגיד לאתיופי אחר יא שחור בצחוק? זה כמו שתימנים עושים את זה ועוד עדות
אבל מה אכפת לך?
מה אכפת לך ששחורים קוראים ככה אחד לשני?
אנונימית
חוץ מאשכנזים הם רגישים מאז השואה
שואל השאלה:
אין בעיה פשוט שלא יתלונן בסוף שלבן אומר.
בחיים אני לא אומר ניגר גם אם הייתי אתיופית
אנונימי
כי זה מילה שנאמרה בשביל להוריד את החשיבות שלהם בתור בני אדם.
אני בעד שלכולם יהיה עמוד שדרה וחוזק נפשי העניין שהפירוש של המילה עצמה היא מילה של הקטנת אנושיות אז אפשר להבין.
יש לי חברים רומנים אנחנו קוראים להם גנבים וחברים הודים אנחנו קוראים להם מחרבנים ברחוב וסקאמרים ויש לנו חבר שחור שזה בסדר שנגיד ניגה ושחור לידו וידידות גם אז אנחנו קוראים להן רכוש וכולם לוקחים את זה בצחוק אנחנו לא גזעניים אנחנו צוחקים על הגזענות ואף אחד לא נפגע
שואל השאלה:
נכון אני גזענית וטיפשה בגלל זה אתם לא רוצים להקשיב
אנונימי
לדעתי הם לא צריכים להיעלב שקוראים להם ככה.
מלא אנשים בישראל מנסים להגיע רק לרמה שלהם.
מנסים להיות "שחורים" ובכל זאת גזענים לצבע השני.
שואל השאלה:
סבבה מנשה, אז אתה מאפשר ללבן לומר ניגר, זה בדיוק מה שאני רוצה ששחורים לא יתלוננו כי הם אומרים את זה לעצמם.
באופן כללי אני חושבת שאף אחד לא אמור לומר את זה
אנונימי
כל עוד זה לא מפריע להם לי ולחברים שלי זה לא מפריע
טוב שתקי יא שחורה. זה אמור להעליב שזה מגיע מאתיופי? גם אם פגשת אותו עכשיו ברחוב
שואל השאלה:
וכשלבן רואה את זה מה הוא חושב?
אנונימי
אני הכי שונאת שהם קוראים לנו לבנים ו"נצ'ים" ובשבילם זה בסדר
אנונימית
שואל השאלה:
תודה רבה אנונימית
זה גם נכון
אנונימי
מה הבעיה, אתם אומרים אתיופים הם אומרים לבנים.. מה הבעיה פה?
אנונימית
הלבנים.

אם לבן אומר אתיופי מה הבעיה שאתיופי יגיד לבן?
אין פה עלבון.
וזה תשובה לאנונימית
אנונימית
שואל השאלה:
תודה לכןלכם שהשתתפתם
הייתם חלק מניסיון להגיע לחמות xd
mission accomplished
אנונימי
אני אתן לך דוגמה לסיטואציות.

את יושבת לך במסעדה, ומגיעה חברה שלך. עכשיו, שתיכן מתות על בשר, וזה תחביב שלכן ללכת למסעדות בשר טובות כאלו ביחד.
והיא אומרת לך: "אז, קרניבורית. צריכה קצת בשר??"
ושתיכן צוחקות ומזמינות סטייקים.

לעומת זאת, את יושבת במסעדה ומחכה לחברה צימחונית שתגיע.
ואז, כשהיא באה, הדבר הראשון שהיא אומרת לך: "אז, קרניבורית. צריכה קצת בשר??"

אותו משפט, ובכל זאת- וויב שונה.

או- נניח ואת עושה איזשהו מעשה של חסכנות. נגיד, מכינה תה לכמה אנשים עם אותו תיון.
ואז קרוב משפחה שלך, גם הוא יהודי, יגיד: "אה, ילדה יהודייה טובה!"

לעומת זאת, אותו משפט רק מפה של גרמני נוצרי.

או, למשל. את ביסקסואלית. אז אם חברה טובה שגם היא ביסקסואלית תגיד לך, "אוו גירל. רוצה לזיין בערימות, הא?"
ואז, אותו משפט רק מפה של בחור סטרייט.

אותן סיטואציות, אותן מילים- אבל יש להן משמעות אחרת, בגלל מי שאומר אותן. בגלל שכשמישהו שהוא לכאורה באותה סירה איתך, אז קצת הומור עצמי קבוצתי הוא לא דבר רע, זה אפילו מצוין ויעלה את המורל של אותה קהילה ואת הגיבוש שלה. אבל כשאדם מבחוץ אומר את זה, זה נשמע כמו התנשאות מלווה בתחושת עליונות, וזה פשוט דוחה.
זה הכל. זו הסיבה.
זה כמו שיש היום סטנדאפים על השואה...כשיהודים צוחקים על זה זה בסדר. כשנוצרים או מוסלמים זה לא...
ברגע שזה מיוחס לך ומדבר עלייך אתה יכול לצחוק על עצמך. לפחות ככה חושבים
מה לבן חושב שהוא רואה שתי ילדים צוחקים על האבא התימני הקמצן אחד של השני? חברים טובים מאותו עדה שצוחקים קצת. את הייטרית בטוח מקנאה בכמה אתיופים טוב זגזגי
ולגבי התשובה האחרונה-
כן, אני הבנתי שזה מה שאת מנסה לעשות.
ובכן, וול פאקינג דון. אני מקווה שאת מרוצה.
חבל שזו לא שאלה אמיתית, זה דווקא דיון מעניין.
טוב נו.
אתיופיםאחלה גברים אבל לא רפאירם
לא שטויות.
כמו שאנחנו יכולים לספר בדיחות שואה כמה שבא לנו אבל אם ערבי או גרמני יעשו את זה נתעצבן...
כי הם אומרים "white shit" או "white people" בתור משהו רע. אם הם רואים אדם לבן שעשה איזה שטות ישר הם אומרים הלבנים האלה סתומים, אבל חסר וחלילה שיגידו "השחורים האלה" פתאום פה הם נפגעים.
הם גם בהלם למה חוששים מהם, אולי כי רוב האחוזים של הפשעים בארצות הברית נעשים על ידי שחורים גנבים. בישראל בכלל ראיתם מה הם עשו לתל אביב? עיר של פשע מלאה בגנבים ואנסים שאסור להם להיות פה בכלל.
אנונימית
בסדר אז זה מפריע לך
אבל כשהם אומרים לבן או נץ' אין במילה הזאת עלבון
אם שחור יגיד לך יחסרת מלנין או לבנה כמו סיד זה מגעיל
אבל סתם לבן בהקשר של משהו או כדי לתאר בן אדם אז זה לא גזענות
אנונימית
אני מבינה אותם הם עוברים גזענות כל הזמן
ני** זה כינוי גנאי שהלבנים היו קוראים להם
אנונימית
ימסכנה זה לא קשור עליך
זה דיבור שלהם בניהם
מי את שתגידי להם איך לדבר?
ומי את שתחליטי מה צריך להגיד ומה לא
הדעה שלך לא מעניינת אף אחד
שואל השאלה:
כי אני לבנה ואני מעליהם
אנונימי
לכי תזדייני
שואל השאלה:
אמן
אנונימי
למה אתה מדבר בלשון נקבה אנונימי?
אנונימית
אולי שחורים הם נחותים. אבל את בת
זאת מילת גנאי שהלבנים היו משתמשים בה פעם על העבדים שלהם שהיו שחורים. גם שחורים לדעתי לא צריך להגיד את זה אם זה כזה פוגע בהם שאחרים אומרים את זה
נמכוציק
תודה לך על שאתה מסביר את המובן מעליו
ואתם לא מבינים שזה שלדעתכם הם לא צריכים להגיד את זה לא ישנה שם דבר
זה כמו שאתה יכול לצחוק על עצמך, אבל לפעמים שאחרים צוחקים עליך אתה נעלב...
יש לי חברים שקוראים אחד לשני *בצחוק לחלוטין* "יא יהודון". אם יהודי קורא ליהודי אחר "יהודון" זה בסדר כי אנחנו גם ככה מאותו עם וזה ברור מאליו שלא באמת נתכוון לזה ברצינות. אבל כשנוצרי יגיד את זה ליהודי אפילו אם זה בצחוק זה לא ישמע טוב, לא יראה טוב וזה פשוט יגרום לסיטואציה ללכת לכיוון הפחות טוב.
ככה שהמילה הזאת שאתה אומר היא בדיחה של אנשים כהי עור בינם לבין עצמם נטו, אין פה שום עניין של הבדלה זה היה כינוי גנאי בעבר והיום זה הפך לבדיחה פרטית שלהם בינהם שאם מישהו שהוא לא כהה עור יגיד את זה, יקרה בדיוק אותו המצב כמו הנוצרי שאומר ליהודי "יהודון". פשוט לא.
מה אכפת לך את יא לקקנית את לא אתיופית גם
פאק מה?
nigga זה איך שקראו לעבדים וזה למה רק לשחורים מותר להגיד את זה
אני בשוק שאנשים בכלל חושבים שזה בסדר ללבנים להגיד דבר כזה פאק אתם רציניים?
אנונימית