6 תשובות
שואל השאלה:
אתה עשית את הבדיקה?
כן כמה פעמים
שואל השאלה:
איך הזריקה? מה הרגשת?
עשיתי בלי זריקה
זה תלוי באיזור שאת עושה
עשיתי 5 פעמים בקרסוליים
אבל זה לא נכון למה שישאירו מחט
זה תלוי בסוג הבדיקה
לי באופן אישי כן השאירו מחט פרפר והזריקו חומר ניגוד לאורך כול הבדיקה אבל
זה משתנה מבדיקה לבדיקה ובהתאם לשיקול הטכנאי/הרופא


כמובן שאחרי סיום הבדיקה המחט הולך לפח