9 תשובות
שתי שניות
על שהבקבון מתמלא, כמה שניות...
עד שמסיימים לקחת לך דם ותלוי כמה דם לוקחים לך
שואל השאלה:
הגיוני שאצלי זה לקח 10 שניות?
אנונימית
כן, אצלי זה לקח אפילו קצת יותר כי לקחו לי הרבה דם
שואל השאלה:
אם זה לחמש מבחנות או מה שזה לא יהיה
אנונימית
כן אז זה בסדר גמור
אני תמיד מתעלף בבדיקות דם, ובגלל זה אני אף פעם לא מצליח לספור:)
אם זה לוקח יותר מ4 שניות זה יכול להעיד שיש לך דמוס מקסימוס שזה אומר שיש סיכון גבוה שתתחילי לגבוה בפתאומיות ותעברי 2 מטר