9 תשובות
שתי שניות
על שהבקבון מתמלא, כמה שניות...
עד שמסיימים לקחת לך דם ותלוי כמה דם לוקחים לך
שואל השאלה:
הגיוני שאצלי זה לקח 10 שניות?
הגיוני שאצלי זה לקח 10 שניות?
אנונימית
כן, אצלי זה לקח אפילו קצת יותר כי לקחו לי הרבה דם
שואל השאלה:
אם זה לחמש מבחנות או מה שזה לא יהיה
אם זה לחמש מבחנות או מה שזה לא יהיה
אנונימית
כן אז זה בסדר גמור
אני תמיד מתעלף בבדיקות דם, ובגלל זה אני אף פעם לא מצליח לספור:)
אם זה לוקח יותר מ4 שניות זה יכול להעיד שיש לך דמוס מקסימוס שזה אומר שיש סיכון גבוה שתתחילי לגבוה בפתאומיות ותעברי 2 מטר
באותו הנושא: