4 תשובות
ברכת המזון רק כשיש לחם בשולחן
אנונימי
לא לא, לאט לאט
אהבה לאלוהים צריכה להגיע מאהבה
תן כמה שאתה יכול מתי שאתה יכול
אם אתה מרגיש שבא לך להודות על האוכל ולברך עליו אחרי שאכלת
תברך
אם לא
אל
זה פשוט, החיים פשוטים❤
רק אם אכלת שיעור כזית (27 גרם) תוך כדי זמן אכילת פרס שזה בין 4 ל-7 דקות או שתית רביעית (81 מ"ל) תוך כדי שתיית רביעית.

אם יש לך שאלות *מה ברכה אחרי כל דבר ודבר, אשמח לעזור לך.


funny girl, זה לא הולך ככה, זה לא רק אם בא לנו, יש חובה הילכתית שחובה לקיים.