8 תשובות
את יכולה לדבר איתן על זה אבל אם הן הלכו רק שתיים זה בסדר לפעמים חברים נפגשים לא עם כולם
שואל השאלה:
כן אבל זה משהו שאנחנו בדרכ עושות ביחד והן יודעות שאנלא יודעת כלום למבחן וזה משהו שהן אמרו שנעשה ביחד
כן אבל זה משהו שאנחנו בדרכ עושות ביחד והן יודעות שאנלא יודעת כלום למבחן וזה משהו שהן אמרו שנעשה ביחד
אנונימית
תשאלי אותן למה הן לא הזמינו איתך
אותך*
שואל השאלה:
נראלך? אני אצא נואשת כאילו אכפת לי
נראלך? אני אצא נואשת כאילו אכפת לי
אנונימית
אבל כן אכפת לך
ואת לא תצאי נואשת את סתם רוצה לשאול
ואת לא תצאי נואשת את סתם רוצה לשאול
לא
את צריכה לשאול אותן, אם אתן קבעתן כולן ביחד והן לא הזמינו אותך את חייבת לשאול למה
את צריכה לשאול אותן, אם אתן קבעתן כולן ביחד והן לא הזמינו אותך את חייבת לשאול למה
אין לך על מה כל כך לכעוס
לא תמיד צריך להיפגש ולהזמין את כולם, וזה נורמלי בחבורה,
רק לא יפה מצדן שהן הזמינו אותך ואז הלכו בלעדייך
אז או שתדברי איתן או שלא תעשי כלום
לא תמיד צריך להיפגש ולהזמין את כולם, וזה נורמלי בחבורה,
רק לא יפה מצדן שהן הזמינו אותך ואז הלכו בלעדייך
אז או שתדברי איתן או שלא תעשי כלום
באותו הנושא: