10 תשובות
אי אפשר לא להיפגע אבל תיזכרי שהם סתם חארות
להוריד את המילה חברות מהן, לא מגיע להן אותך. מגיע לך *חברות* אמיתיות יותר מהן
אם הן באמת חברות שלך את כן אמורה להיפגע מזה
והן לא חברות
אנונימית
זה פוגע,מותר לל להיפגע!
הן חברות מגעילות כי הן עשו את זה מתחת לאף שלך וששאלת לא הגיבו תתרחקי מכאלה אנשים אלה חברות רעילות
לגטימי להפגע, זה בסדר שאת מרגישה ככה
אם זה פוגע בך תגידי להן על זה
הן לא שוות אותך, אני מבינה למה את נפגעת וזה מובן מאליו ממש זה מגעיל מצידן. את תמצאי חברות שיותר יעריכו אותך מבטיחה לך
תנתקי קשר איתן דחוף מכירה את הסיטואציה יותר מדי טוב הן סתם מגעילות ומגיע לך יותר מזה
ברור שאמורים להיפגע מזה זה מגעיל מצידן לעשות דבר כזה ואני אומרת את זה מניסיון אישי חברים לא אמורים להתנהג ככה
אני מצטערת בשבילך אני גם חוויתי את זה , מניסיון שלישיה אף פעם לא עובדת
עשו לי את זה ביום העצמאות השנה, הן גם לא התנצלו או משהו הם הפילו עליי את האשמה, אני לא מספיק "נהנת" בשבילהן, אני לא מתאימה להרכב.
אין הרבה מה לעשות חוץ מלתת לזמן להעביר את הכאב, כי זה כואב. ולהבין שזה לא אשמתנו, גם אם זה קשה.