10 תשובות
פינק או acdc
pink floyd
led zeppelin
the beatles
מה זה לפי דעתכם?
אובייקטיבית הכי מצליחה היא הביטלס שהם מכרו הכי הרבה אלבומים
אבל לדעתי the butthole surfers יותר מוצלחים
ביטלס, כמובן
שואל השאלה:
נייס
הביטלס , קווין , וגם אפשר לומר מטליקה טובים אבל זה בעיקר למי שמתחבר לרוק כבד
ביטלס/קווין (האמא של כל הלהקות)
ככל הנראה שגם נירוונה (כי הם רלוונטים לכל תקופה)
אהה זה לדעתי
אז קווין
הביטלס מן הסתם
הביטלס
מטאליקה מצויינים אבל לא הייתי אומר הכי טובים