13 תשובות
קווין חד משמעית
והלהקת חמשת הג'קסונים גם וואו!
החמשת הג'קסונים
לינקין פארק
שואל השאלה:
אתם בטוחים שקווין? היא רק מקום 37 ברשימת האמנים הגדולים בכל הזמנים(פייר, אני מופתע).
קישור לרשימה?
אני וחברות שלי בשיעור חשבון
אתה מודד לפי הצלחה? אם כן לדעתי או קווין או הרולינג סטונס. יש להם שירים שהפכו להמנונים, כולם מכירים אותם ותמונות שלהם אפשר לראות תחת כל עץ רענן. בנוגע לטעם האישי שלי, אני מעדיף את לד זפלין על פני כל להקה אחרת ולדעתי היא המוצלחת ביותר מבחינה מוזיקלית.
נירוונה לפי דעתי
או מטאליקה
קווין ברור