12 תשובות
שואל השאלה:
וגם כשאני אוכל מלא אני מרגיש כאילו אני רוצה להקיא
וגם כשאני אוכל מלא אני מרגיש כאילו אני רוצה להקיא
אנונימי
זה באמת לא משקל תקין אבל אם תיהיה בגירעון קלורי חיובי ותגיע לכמות הקלוריות שאתה צריך ולא סתם תאכל מלא זה יכול לעזור לך ולעשות קצת סדר
אם אתה רוצה מסה אז אתה צריך להקפיד על חלבון ולהתאמן מה שיכול להיות טוב דווקא כי אתה תבזבז יותר אנרגיות אז תצטרך לאכול יותר
יש לך גובה שהרבה בנות ירצו ואת המשקל אפשר לתקן
אם אתה רוצה מסה אז אתה צריך להקפיד על חלבון ולהתאמן מה שיכול להיות טוב דווקא כי אתה תבזבז יותר אנרגיות אז תצטרך לאכול יותר
יש לך גובה שהרבה בנות ירצו ואת המשקל אפשר לתקן
אנונימית
כשהייתי בגיל שלך רציתי ממש מישהו שהיה גבוה ורזה ממש והוא נגיד ככה שלא הייתי היחידה בגיל הזה לבנות אכפת יותר מגובה מאשר דברים אחרים. אבל כן טוב שאתה רוצה להתחטב ולדעתי זה חשוב שתתחיל עכשיו כי אחר כך יהיה עומס והחיים כזה מתחילים אז למה לא. פשוט כתבתי לך מה תחפש ביוטיוב ולמי לפנות ותאמין לי יש מלא מידע בגוגל שאנשים עושים את זה לבד(שוב עדיף לא לסמוך על זה). אם יש לך כסף ויכולת תפנה לתזונאי ומאמן כושר ותתחיל אימוני כוח . ולאכול מלא לא בהכרח עוזר אם זה לא האוכל הנכון ובטח אם זה עושה לך רע
אנונימית
1. רע מאוד
2. אימוני כוח עוזרים מסת שריר פיתוח גוף ומשקולות.
2. אימוני כוח עוזרים מסת שריר פיתוח גוף ומשקולות.
שואל השאלה:
כן אני כנראה צריך מישהו שיתן לי אוכל מסודר אני גם עובד במלצרות אז כסף לא ממש חסר לי ולא אכפת לי לבזבז אני לא רוצה שההורים שלי יבזבזו כסף סתם ככה כל יום על אוכל יקר מסוים רק בשבילי הבעיה היא שאני בתהליך של זה כבר חמישה חודשים ואני מנסה אבל זה מבאס שאני לא מצליח וזה עוד יותר מבאס כי אמרו לי שעדיף שאני אעלה במשקל ואז אלך לחדר כושר ואז יוצא שאני לא הולך לחדר כושר
כן אני כנראה צריך מישהו שיתן לי אוכל מסודר אני גם עובד במלצרות אז כסף לא ממש חסר לי ולא אכפת לי לבזבז אני לא רוצה שההורים שלי יבזבזו כסף סתם ככה כל יום על אוכל יקר מסוים רק בשבילי הבעיה היא שאני בתהליך של זה כבר חמישה חודשים ואני מנסה אבל זה מבאס שאני לא מצליח וזה עוד יותר מבאס כי אמרו לי שעדיף שאני אעלה במשקל ואז אלך לחדר כושר ואז יוצא שאני לא הולך לחדר כושר
אנונימי
שואל השאלה:
כן חברה הבנתי שזה רע ממש אבל זה לא שיש לי ממש ברירה
כן חברה הבנתי שזה רע ממש אבל זה לא שיש לי ממש ברירה
אנונימי
זה לא טוב אבל ממש לא רע ממש הכל טוב תקשיב אני גם ככה מה לעשות זה גנטיקה והנה עכשיו אתה עובד על זה. הכל טוב :). ויופי אז יש לך כוח רצון וכסף תתחיל במה שהכי מפריע לך אם זה תזונה/כושר שיהיה בהצלחה ואל תתבאס על החמישה חודשים שוב צריך אנשי מקצוע בשביל זה וזה לא בא בדקה לוקח זמן
אנונימית
עדיף שתלך לתזונאי
שואל השאלה:
פשוט יש לי מטבוליזם גבוה ונכון שאני בן 15 אבל אני כן רוצה זוגיות אבל מי תרצה גבר רזון וזה מבאס כי שלא תחשבו שאני עושה את זה בשביל אחרים אני עושה נטו בשביל עצמי כי בזמן שאני כן אוהב את עצמי והפנים שלי אני לא הכי אוהב את הגוף ורוצה להשתפר
פשוט יש לי מטבוליזם גבוה ונכון שאני בן 15 אבל אני כן רוצה זוגיות אבל מי תרצה גבר רזון וזה מבאס כי שלא תחשבו שאני עושה את זה בשביל אחרים אני עושה נטו בשביל עצמי כי בזמן שאני כן אוהב את עצמי והפנים שלי אני לא הכי אוהב את הגוף ורוצה להשתפר
אנונימי
דבר ראשון יש לך עוד קצת לגדול. דבר שני לך לתזונאי חבר שלי היה במצב דומה ויצא מזה.
זה ממש לא "נורא" זה הגנטיקה שלך וכמוך - כמוני יש עוד הרבה אנשים ככה. אם אתה רוצה לפתח מסת שריר ממליצה לפנות לתזונאים ומאמני כושר שיתנו לך לו"ז מסודר ואם אתה רוצה לנסות לבד (מה שלא תמיד עובד ואי אפשר לסמוך על זה תמיד) אז תכתוב ביוטיוב פיתוח מסת שריר אימונים לזה ועוד כל מיני דברים שקשורים גם באנגלית ותאמין לי שיהיה מלא. עוד משהו חשוב לא פחות אתה בן 15 יש לך מלא זמן לחיים ואתה בגיל התבגרות אז עדיף לעשות את זה בצורה בריאה ואיטית ולא בראבק מיותר. בהצלחה
אנונימית
אתה בתת משקל, תבדוק שאתה לא רגיש ללקטוז כי אם אתה דוחף הרבה מוצרי חלב זה הסיבה שזה יוצא לך מבלי להתעכל כראוי.
תכין שייקים של מסה באינטרנט ותתאמן, תספור קלוריות זה יעלה לך תמשקל במהירות שיא
ליהיות חטוב בגיל 15/16 לפני שכל שאר הבנים מספיקים זה יתרון טוב עם הבנות ;) , בהצלחה
תכין שייקים של מסה באינטרנט ותתאמן, תספור קלוריות זה יעלה לך תמשקל במהירות שיא
ליהיות חטוב בגיל 15/16 לפני שכל שאר הבנים מספיקים זה יתרון טוב עם הבנות ;) , בהצלחה
באותו הנושא: