4 תשובות
זה ראש השנה היהודי תחילת השנה היהודית. ינואר זה תחילת השנה האזרחית, עולמית.
כי זה לפי היהדות
זה ראש השנה שלנו היהודים
זה ראש השנה שלנו היהודים
זה חג יהודי אבל בעיקרון השנה מתחילה או לפי החודשים שזה תשרי או לפי מתן תורה שזה בניסן
זה ראש השנה היהודית, כלומר ראש חודש תשרי. ינואר פברואר וכו' הם חודשי השנה הנוצרית.
באותו הנושא: