5 תשובות
את לא רצינית, נכון?
שואל השאלה:
למה שלא אהיה רצינית?
אני שונאת להיות הגדולה בקשר.. לא יודעת, זה איזה הפרעה שלי אישית כנראה שאני היחידה.
למה שלא אהיה רצינית?
אני שונאת להיות הגדולה בקשר.. לא יודעת, זה איזה הפרעה שלי אישית כנראה שאני היחידה.
אנונימית
זה לא כזה הרבה
כן די זה שטויות
אנונימית
8 חודשים זה כלום באמת
באותו הנושא: