8 תשובות
שואל השאלה:
היא הוציאה
אנונימית
נהגה ללא רישיון אז.
אי אפשר להוציא לפני 16.9, 16.6 ניתן להתחיל ללמוד. כנראה שהיא סתם צילמה בשביל הפוזה או סתם שיקרה.
שואל השאלה:
יש באמת מצב שהיא נשארה בגן כי גם אני אגיד לכם מה היא ואחותי היו באותו גן, ראיתי בתמונה ישנה מהגן של אחותי הגדולה ( נולדה ב 2006) ולא הבנתי איך זה הגיוני אז יכול להיות שהיא נולדה ב 2006 אבל בכיתה יא
אנונימית
אם היא 2006 אז זה הגיוני אפילו ילדי סוף דצמבר של 2006 כבר יכולים להיות עם רשיון
שואל השאלה:
אבל היא עדיין לא בת 16.5 היא 16.3
אנונימית
אולי סתם ישלה רכב, זה לא אפשרי להוציא רישיון בגיל הזה
או שאין לה והיא נוהגת בלי
או שהיא גדולה בשנה ונשארה בגן עוד שנה
או שהיא ממש התחילה ללמוד ישר שהיא הייתה יכולה וסיימה 28 שיעורים