2 תשובות
תלוי כמה תיאוריות, שיעורים, טסטים
אני עברתי טסט ותיאוריה ראשונים יצא לי 4000
אני עברתי טסט ותיאוריה ראשונים יצא לי 4000
לצערי כן הגיוני בארץ ישראל לבזבז 10 אלף על רישיון כי המחירים רק עולים
זה למה אני לא עושה גם
זה למה אני לא עושה גם
אנונימי
באותו הנושא: