16 תשובות
יש שיבושי gps בגלל המלחמה.
אתה צוחק?..אני 5 חודשים בלי וויז כי בצהל החליטו שאפשר פשוט להשבית את הצפוןואני מבין שזה בגלל המלחמה אבל באמת שזה גורם לנזק
אנונימי
שואל השאלה:
אז מה נעשה לא ננסע לשום מקום...! אתה יכול להגיד לי בדיוק מה הייה לך ?וכמה זמן? כי אולי יש אצלי באג או משהו
שואל השאלה:
אבל זה קורה לחלק קטן מהאנשים בטוח שיש דרך לאפס בשביל שזה כן יעבוד
מה חלק קטן מהאנשים!!! חיפה ונהריה מושבתות כבר חודשים..איזה ניתוקק
אנונימי
שואל השאלה:
איזה חודשיים זה התחיל לי שלשום ומהמשפחה שלי לאף אחד אין את זה!
שואל השאלה:
יש חלק קטן שזה קורה לו ובטוח יש דרך לאפס או משהו
טוב מה שתגיד
אנונימי
שואל השאלה:
אתה דביל אה? אני אומר לך שהוויז עבד עד מלפני 3 ימים אני כל הזמן בנסיעות.
כן אני דביל סלאמת ובהצלחה. מי ייתן והוויז יקרוס לך עד 2025. לילה טוב :)
אנונימי
שואל השאלה:
אתה אמרתה מנותק... או שלא הבנתי נכון
לא רק אצלך,
קרה לי מלא
לא קיללתי אותך!! לא מבין למה אתה מקלל. אני אומר לך שבחיפה ובנהריה הוויז לא עבד חודשים ולא רק לי. אתה אומר לי לא נכון ומתווכח על כלום
אנונימי
שואל השאלה:
סליחה אחי. לא הבנתי בצורה נכונה.
הייתי בטיול באילת ולכול מקום שרציתי ללכת באילת בוויז זה כתב שאני במרחק 353 קילומטרים משם ואז שלחצתי על מסלולים זה כתב לי שזה לא מוצא נקודת התחלה והכול מסביבי היה בערבית דרך אגב זה סיפור מצחיק: באתי שם לשווארמה ושרציתי לחזור זה כתב שאני ליד אל שווארמה