13 תשובות
זה מוזר רצח
ואם מדברים על הטיקטוק אז דה בויז הם חבורה של טיפשים
שואל השאלה:
אין לי טיקטוק מה מוזר
לאדעת אין סיבה
לא התכוונתי לזה ככה חחח
זה פשוט קצת הצחיק אותי כזה "מי אנד דה בויז" ת'מבין? לא בקטע רע או משהו
שואל השאלה:
טוב
שואל השאלה:
אני אמשיך לקרוא להם ככה
שואל השאלה:
עיראקית אני מבין איזה חמישה אנשים רשמו לי על זה
שואל השאלה:
גם בקיר
חחח הם כותבים את זה בקטע טוב
כאילו זה מצחיק כזה אבל תמשיך להגיד
אני יותר נתקלתי ב"אני והבנים"
שואל השאלה:
אני והבנים נשמע כאילו אני מדבר על ילדים שלי או משהו
זה יותר בצחוק כזה
אני ראיתי פה "אני והבויז"
אנונימית