13 תשובות
זה מוזר רצח
ואם מדברים על הטיקטוק אז דה בויז הם חבורה של טיפשים
ואם מדברים על הטיקטוק אז דה בויז הם חבורה של טיפשים
שואל השאלה:
אין לי טיקטוק מה מוזר
אין לי טיקטוק מה מוזר
לאדעת אין סיבה
לא התכוונתי לזה ככה חחח
זה פשוט קצת הצחיק אותי כזה "מי אנד דה בויז" ת'מבין? לא בקטע רע או משהו
זה פשוט קצת הצחיק אותי כזה "מי אנד דה בויז" ת'מבין? לא בקטע רע או משהו
שואל השאלה:
טוב
טוב
שואל השאלה:
אני אמשיך לקרוא להם ככה
אני אמשיך לקרוא להם ככה
שואל השאלה:
עיראקית אני מבין איזה חמישה אנשים רשמו לי על זה
עיראקית אני מבין איזה חמישה אנשים רשמו לי על זה
שואל השאלה:
גם בקיר
גם בקיר
חחח הם כותבים את זה בקטע טוב
כאילו זה מצחיק כזה אבל תמשיך להגיד
כאילו זה מצחיק כזה אבל תמשיך להגיד
אני יותר נתקלתי ב"אני והבנים"
שואל השאלה:
אני והבנים נשמע כאילו אני מדבר על ילדים שלי או משהו
אני והבנים נשמע כאילו אני מדבר על ילדים שלי או משהו
זה יותר בצחוק כזה
אני ראיתי פה "אני והבויז"
אנונימית
באותו הנושא: