16 תשובות
זה לא בסדר וזנותי גם אם זה בפרסומות וגם אם זה באינסטגרם
יש לה הכל אבל אין לה כלום, כסף זה לא הכל בחיים וזה האמת לא יודע עד כמה יש לה חיי חברה
אנונימי
יורדים עליה כי היא מוכרת את הגוף שלה.
רגע לא הבנתי מי זאת
כן היא פרובוקטיבית אני פשוט אוהבת אותה
היא ליטרלי חיה חיים שכל גבר היה חי אם הוא היה אישה
היא ליטרלי חיה חיים שכל גבר היה חי אם הוא היה אישה
שואל השאלה:
^^ מה הבעיה למכור את הגוף שלה?
חוץ מזה שהגוף שלה זה לא הכל. היא מאוד חכמה, היא עורכת לבד ומעצבת ויודעת לצייר יפה ויש לה שיתופי פעולה
^^ מה הבעיה למכור את הגוף שלה?
חוץ מזה שהגוף שלה זה לא הכל. היא מאוד חכמה, היא עורכת לבד ומעצבת ויודעת לצייר יפה ויש לה שיתופי פעולה
אנונימית
הבעיה היא שזה זול ועלוב למכור את הגוף.
וצר לי אבל חכמה היא לא
וצר לי אבל חכמה היא לא
שואל השאלה:
ואם היא הייתה דוגמנית מצליחה בפרסומת,
או שחקנית בסרט?
ואם היא הייתה דוגמנית מצליחה בפרסומת,
או שחקנית בסרט?
אנונימית
גם אז זה זול ועלוב לדעתי.
שתעשה מה שבא לה פשוט למכור את הגוף בשביל כסף ופרסום זה זול וגורם לזלזול
שואל השאלה:
יופי לדעתך
הרבה אנשים לא חושבים ככה. מבחינתם אם זה בטלוויזיה זה "מאושר" וזה סבבה
אבל אם זה משהו שמישהי מעלה פתאום היא זולה וזנותית ומה פתאום היא מתגאה בגוף שלה וחושפת אותו. קיצר אנשים צבועים.
יופי לדעתך
הרבה אנשים לא חושבים ככה. מבחינתם אם זה בטלוויזיה זה "מאושר" וזה סבבה
אבל אם זה משהו שמישהי מעלה פתאום היא זולה וזנותית ומה פתאום היא מתגאה בגוף שלה וחושפת אותו. קיצר אנשים צבועים.
אנונימית
"יופי לדעתך"
לא הבנתי, את פשוט פוסלת את הדעה שלי למרות שהשאלה הזאת התחילה במילה "לדעתכם"?
לא הבנתי, את פשוט פוסלת את הדעה שלי למרות שהשאלה הזאת התחילה במילה "לדעתכם"?
שואל השאלה:
לא, אני אומרת שלדעתך זה ככה אבל יש מלא אחרים שיוצרים הבדל כזה מלאכותי
אז הדעה שלך היא לא כמו של כולם
לא, אני אומרת שלדעתך זה ככה אבל יש מלא אחרים שיוצרים הבדל כזה מלאכותי
אז הדעה שלך היא לא כמו של כולם
אנונימית
מי זאת אילנוש? בכל מקרה אנשים יורדים על אנשים אחרים כי משעמם להם בחיים וזה גורם להם להרגיש טוב יותר עם עצמם
מי זאת אילנוש עוד פעם?
אנונימית בטח שזה בעיה זה נקרא זנות
באותו הנושא: