11 תשובות
סתם קנאים
את האמת אני ממש אהבתי אותה פעם אבל עכשיו היא פתחה אונליפאנס והיא סתם מוכרת סרטונים ותמונות של הגוף שלה בשביל כסף, זה פשוט חבל לי בשבילה שזה מה שהיא בחרה לעשות.
באמת לא יודעת
שתעשה מה שבא לה
שהיא תעשה מה שבא לה, זה תאמת לא כזה אכפת לי. זה בחירה של אותן אנשים לצפות בא היא לא הכריחה אותם.
אני מעריכה אותה בטירוף, אני אוהבת את הדעות שלה ופשוט כואב לי לקרוא תגובות שמגיבים לה באפליקציות חברתיות
למה כולם פה כלכך אובססיבים לגבי אילנוש כל יום שואלים עליה
שתעשה מה שבא לה וזהו זכותה המלאה
אנונימית
סתם קנאי
היה מת להרוויח בחודש מה שהיא מרוויחה ביום
ואמא שלה גאה בה יותר מאשר אמא שלך שאומרת לך שאתה אכזבה
קנאי
שואל השאלה:
אנונימי זה ליטרלי לא נכון בכלל מה אצה רוצה
פשש השקעת ממש בלרשום שטויות ועוד מאנונימי כי אתה פחדן
בגלל שיש בכללי סטיגמה עליה אז אנשים זורמים עם הסטיגמות שבכלל לא נכונות