4 תשובות
לדעתי כן
אני חושבת שפחות כדאי, תשמרי על עצמך
כאילו עדיף לדעתי שתחכי לחפש עם מישהו ולא לבד
יש מספיק לדעתי
את יכולה לשאול במשטרה של צפת איפה מתנדבים לחיפוש, זה יהיה יפה מצידך להתנדב למטרה כל כך חשובה. הלואי שתימצא בריאה ושלמה