8 תשובות
שואל השאלה:
עורך וידאו בגלץ. עושה יומיות ורוצה לשלב לימודים
אנונימי
שואל השאלה:
למה היה לך עמוס רצח?
אנונימי
ניסיתי, לא הלך לי זה עמוס רצח. אבל אולי מישהו אחר יצליח
אצלי זה 4 ימים בשבוע כל יום 4 שעות וזה עוד בלי השיעורי בית
כי למדתי סייבר התקפי זה תחום קשה
שואל השאלה:
וואי וואי
אנונימי
מה אתה הולך לעשות בצבא?
כי זה ישר לחזור מהבסיס והרבע יום שנשאר לך כשאתה סחוט זה להשקיע רק על לימודים ואין לך בקושי זמן לשום דבר אחר
שואל השאלה:
בקורס שלי לפחות זה 3 ימים בשבוע. לא כזה נורא, מילא כל יום הייתי ישר פוסל אבל לא יודע איך הזמנים של הקורס שלך
אנונימי