4 תשובות
אין
הייתי שם לפני 5 שנים בערך
היה וילונות, דלתות לא היה אבל יש בלוק קטן של מקלחת ושירותים נוספים שזה יותר פרטי אבל לרוב יש שם תור נוראי
אל תגבילי את עצמך בגלל המקלחות, זו חוויה שונה ובכללי הגדנע זו חוויה שכדאי לחוות גם אם היא לא 100% כיפית :)
בסופו של דבר כשתתגייסי בעתיד אז יש בסיסים בלי וילונות ובלי דלתות בכלל..
היה וילונות, דלתות לא היה אבל יש בלוק קטן של מקלחת ושירותים נוספים שזה יותר פרטי אבל לרוב יש שם תור נוראי
אל תגבילי את עצמך בגלל המקלחות, זו חוויה שונה ובכללי הגדנע זו חוויה שכדאי לחוות גם אם היא לא 100% כיפית :)
בסופו של דבר כשתתגייסי בעתיד אז יש בסיסים בלי וילונות ובלי דלתות בכלל..
שואל השאלה:
ה ישמור אז לא הולכת
ה ישמור אז לא הולכת
אנונימית
תלכי זאת חוויה בפני עצמה גם את יכולה לבקש מקלחת נפרדת מהמפקד ויש סיכוי שיאשרו לך
באותו הנושא: