10 תשובות
עושים ועדה כזו של הרכז מתמטיקה בתיכון והמחנכת שלך (כנראה) והמורה שלך למתמטיקה ועוד כמה מורים ומסתכלים על הציונים ולפי זה
זה לפי הציונים שלך השנה במתמטיקה התיכון יחליט
לרוב זה לפי איך שאת לומדת עכשיו, כאילו באיזה הקבצה את
זה משתנה מבית ספר לבית ספר יש כאלו שעושים מבחן ויש כאלו שפשוט ממשיכים ברמה שלהם מהחטיבה
יש מבחן בד"כ
הרכזת מתמטיקה והמורה
k1m
לפי הציונים שלך. ייתכן שיערכו גם מיבחן מיון. אם תירצה, אתה תמיד יכול לבקש ולהיתעקש ולידחוף שיכניסו אותך לכיתה של כמות יחידות כלשהיא. אבל תיצטרך לענות לדרישות הרמה.
זה הולך ככה:
בתעודת מחצית לפי הציונים שלך בשנה וההקבצה שלך יביאו לך את היחל המשוער שאת תהיי בו
ואז בתעודת סוף שנה יביאו לך את היחל שאת תהיי בו
ההחלטה מתבצעת על ידי צוות מתמטיקה, בעיקר עם המורה
שואל השאלה:
אז זה אומר שכל עוד אני הקבצה א' עם ממוצע עובר אני לא אהיה 3 יחל?^
אנונימית
ממה שאני יודע כן
שואל השאלה:
סבבי תודהה❤
אנונימית