3 תשובות
אם את ככ טובה במתמטיקה ברמה שאת מלמדת ילדים מהקבצה א ומקבלת ציונים נדירים בהקבצה ב חבל לך להתבזבז על 4 יחל, תנסי 5 הכי הרבה תרדי ל4
שואל השאלה:
חלק מהמבחנים 109 חלק 108
שואל השאלה:
אבל אני עצלנית יחסית כיאילו אני לא לומדת הרבה אני פשוט מנסה להקשיב ומצליח לי אולי צריך ללמוד קשה בחמש לא?