3 תשובות
אם את ככ טובה במתמטיקה ברמה שאת מלמדת ילדים מהקבצה א ומקבלת ציונים נדירים בהקבצה ב חבל לך להתבזבז על 4 יחל, תנסי 5 הכי הרבה תרדי ל4
שואל השאלה:
חלק מהמבחנים 109 חלק 108
חלק מהמבחנים 109 חלק 108
שואל השאלה:
אבל אני עצלנית יחסית כיאילו אני לא לומדת הרבה אני פשוט מנסה להקשיב ומצליח לי אולי צריך ללמוד קשה בחמש לא?
אבל אני עצלנית יחסית כיאילו אני לא לומדת הרבה אני פשוט מנסה להקשיב ומצליח לי אולי צריך ללמוד קשה בחמש לא?
באותו הנושא: