תשובה אחת
בגדול, החוק אומר אם הבן אדם מתקרב למעבר חציה או מראה כוונה לחצות את המעבר.
כשלמדתי נהיגה אז המורה שלי פשוט אמר, אם הבן אדם במרחק של עד 2 מטר מהמעבר חציה - אז לעצור ולחכות שיחצה.
כשלמדתי נהיגה אז המורה שלי פשוט אמר, אם הבן אדם במרחק של עד 2 מטר מהמעבר חציה - אז לעצור ולחכות שיחצה.
באותו הנושא: