5 תשובות
אולי תנסי לקחת כדורים שמרגישים אותך לפני שיעור נהיגה ותבדקי אם זה עוזר, אם כן תמשיכי עם זה הלאה :)
שואל השאלה:
אני לוקחת לפעמים אבל אני לא לחוצה בכלל לא יודעת אולי זה לחץ פנימי שלא מרגישים אין לי שמץ:(
אנונימית
כשאת בשיעור, מה את מרגישה?
אגב, אני גם רוצה להתחיל שיעורי נהיגה בקרוב בעזרת השם..יש דברים שצריך לדעת לפני?
שואל השאלה:
אני מרגישה בסדר גמור בזמן השיעור אבל לפעמים אני עושה טעויות שהן שטויות והמורה ישר מתחיל להגיד שככה אני נכשלת בטסט
אנונימית
שואל השאלה:
אין
פשוט תבחר מורה טוב, כי אני נפלתי על מורה שאני פחות מתחברת אליו אז לבחור מורה טוב ולקוות לטוב
אנונימית