אז ככה אני מתחילה כיתה י ואני ממש התרגשתי לקראת לפגוש ילדים חדשים וכיתה חדשה והכל (אבל זה אותו בית ספר) ועכשיו גיליתי שרוב הכיתה זה ילדים שאני או לא כלכך מכירה אבל גם לא ממש מתחברת אליהם או ילדים שאני לא ממש אוהבת ואין לי שם אפילו חבר/ה מהכיתה הקודמת יש כמה בנות שהיו איתי בכיתה אבל לא אהבתי או התחברתי איתן בכלל. בקיצור עכשיו אני ממש מבואסת מה לעשות?