4 תשובות
מן הסתם, 15 הערות זה לא צחוק. את סתם תשרפי את הכסף שלך
למה המורה בכלל הגיש אותך?
למה המורה בכלל הגיש אותך?
שואל השאלה:
^ טסט ראשון היו לי רק 3 הערות ונכשלתי רק בגלל משהו קטן .
^ טסט ראשון היו לי רק 3 הערות ונכשלתי רק בגלל משהו קטן .
אנונימית
שואל השאלה:
ואין לי מה ללמוד בשיעורי נהיגה , זה דברים שהמורה לימדה אותי פשוט בטסט לא חישבתי לזה חשיבות ובגלל זה התוצאות . וגם לא הייתי מרוכזת .
ואין לי מה ללמוד בשיעורי נהיגה , זה דברים שהמורה לימדה אותי פשוט בטסט לא חישבתי לזה חשיבות ובגלל זה התוצאות . וגם לא הייתי מרוכזת .
אנונימית
שואל השאלה:
^ זה לא הגיוני כל הערות האלו כי נהגתי במסלול הזה כמעט כל שיעור נהיגה והמורה שלי אמרה לי שאני התלמידה הכי טובה שלה
^ זה לא הגיוני כל הערות האלו כי נהגתי במסלול הזה כמעט כל שיעור נהיגה והמורה שלי אמרה לי שאני התלמידה הכי טובה שלה
אנונימית
באותו הנושא: