18 תשובות
הגיוני סוגשל
יכול להיות שכן ויכול להיות שלא קשה מאוד לדעת
כן
יש סיכוי, יש בזה משהו הגיוני
אנונימי
כן
יכול להיות
על זה די מתבססת כל הקריירה של טיילור סוויפט..
שואל השאלה:
איך לטיילור סוויפט יש את כל הסגנונות?
איך לטיילור סוויפט יש את כל הסגנונות?
אנונימית
^מה ? היא עושה מוסיקת פופ
יש לה גם קאנטרי
^^אוקי יש לה ג'אז ? יש לה נו מטאל ? יש לי קלאסי מודרני ? יש לה פאנק ? יש לה בלוז פרוגרסיבי ? אי אפשר להגיד את זה
אז מה יש לה טיפה שירי קאנטרי אבל בסהכ הסגנון הראשי שהיא ממוקדת בו הוא פופ
אז מה יש לה טיפה שירי קאנטרי אבל בסהכ הסגנון הראשי שהיא ממוקדת בו הוא פופ
אני אומר בתור אחד שמאזין לטיילור סוויפט בין היתר
כן הסגנון הראשי שלה זה פופ אבל יש לה עוד סגנונות למה להיות תוקפני
היא גם די אלטרנטיבי לא? כאילו אני לא שומעת אותה כל כך
לא תוקפני סליחה אם גרמתי לך להרגיש ככה אבל אני רק חוזר ואומר שהיא זמרת פופ לכל דבר ושוב סליחה אם גרמתי לזה להשמע תוקפני
לדעתי לא, כי זמר כזה פשוט הופך להיות פרווה. אי אפשר לרצות את כולם. הזמרים הכי מוערכים ואהובים עם קהל אדוק זה אלו האותנטיים, שמביאים את הסגנון היחודי שלהם בלי לדפוק חשבון.
מאמינה שהיהודים לצורך העניין, לא היו מצליחים אם הם היו מנסים גם מזרחית, ואייל גולן, לא היה מצליח אם היה מביא גם רוק.
ולא, לטיילור סוויפט אין "מלא ז'אנרים" היא לא עושה גם קלאסי גם גאז' גם רוק וגם פופ (אמוג'י גולגולת)
מאמינה שהיהודים לצורך העניין, לא היו מצליחים אם הם היו מנסים גם מזרחית, ואייל גולן, לא היה מצליח אם היה מביא גם רוק.
ולא, לטיילור סוויפט אין "מלא ז'אנרים" היא לא עושה גם קלאסי גם גאז' גם רוק וגם פופ (אמוג'י גולגולת)
אנונימית
ממש לא בהכרח. יש די הרבה להקות מחליפות ז'אנרים והן לרוב לא מאוד מוכרות.
אומנם זה אפשרי, אבל רוב הזמרים המוכרים בונים לעצמם תדמית עקבית וזה דבר שמאוד קשה לעשות בזמן שאתה מחליף ז'אנרים. לזמרים/להקות שמחליפים ז'אנרים לרוב יש מקסימום להיט או שניים.
למשל ween להקה מאוד מגוונת (מרוק לפופ לקאנטרי לאוונגרד) ומוערכת בקהילות של מוזיקה אבל מבחינת להיטים יש רק את ocean man בערך.
תכלס david bowie יחסית קרוב למה שאת מתארת, אבל גם אז הוא נשאר לרוב ברוק ופופ ופשוט שינה ז'אנרים בתוך זה
אומנם זה אפשרי, אבל רוב הזמרים המוכרים בונים לעצמם תדמית עקבית וזה דבר שמאוד קשה לעשות בזמן שאתה מחליף ז'אנרים. לזמרים/להקות שמחליפים ז'אנרים לרוב יש מקסימום להיט או שניים.
למשל ween להקה מאוד מגוונת (מרוק לפופ לקאנטרי לאוונגרד) ומוערכת בקהילות של מוזיקה אבל מבחינת להיטים יש רק את ocean man בערך.
תכלס david bowie יחסית קרוב למה שאת מתארת, אבל גם אז הוא נשאר לרוב ברוק ופופ ופשוט שינה ז'אנרים בתוך זה
^^ זמר שחוקר סגנונות שהם לא האיזור הנוח שלו הוא לגמרי ההפך מפרווה. הוא מתנסה ומוצא את כל הסנונות שכיף לו לעשות ומתאימים לו.
אגב, לטיילור סוויפט יש קאנטרי, פופ (לסוגיו), פולק, אלטרנטיב, r&b, רוק עדין וכמה שירים שאפילו נוטים לג'אז.
אגב, לטיילור סוויפט יש קאנטרי, פופ (לסוגיו), פולק, אלטרנטיב, r&b, רוק עדין וכמה שירים שאפילו נוטים לג'אז.
אנונימית
באותו הנושא: