8 תשובות
יש מצב תחלי ולא יהיו לך שום סימפטומים אם המערכת החיסונית שלך חזקה דיו זה יעבור לך כמו שפעת
זה מאוד אינדיבידואלי, אי אפשר לדעת איך זה ישפיע עלייך רק מהנתון שאת בת 15
לא יקרה לך כלום יש סיכוי שאפילו לא יהיו לך סימטומים
זה יהיה לך סתם שפעת רגילה
חחח אנשים אומרים שזה כמו שפעת אז לא יקרה לה כלום, אתם מבינים שילדים וצעירים מתים הרבה יותר משפעת מאשר קורונה...
לא נראלי שתרגישי משהו
z0e
זה לא יהיה כמו שפעת אלה מחלות שונות לגמרי
כנראה שלא יהיו לך סימפטומים וזה פשוט יחלוף
יכול להיות שיהיה לך קוצר נשימה, חום והרגשה כללית לא טובה
יכול להיות שיחלשו חוש הטעם והריח (אבל לא לתמיד! זה יחלוף אחרי המחלה)
ויכול להיות מצב קיצוני שלא תצליחי לנשום בעצמך ותצטרכי מכנת הנשמה
הסיכוי שתחלי במצב קשה הוא מאוד נמוך, אבל עדין קיים
זה יהיה כמו שפעת אין מה להכנס ללחץ❤