2 תשובות
תשבי עם אמא ותסבירי לה את המצב שאין לך חברות ללכת איתן ואת מחוברת אחת אל השנייה והיא היחידה שאת נהנת איתה , ואם לא אז אין מה לעשות אז אל תלכי לבד
מה תעשי לבד שם?
תאכלי ותרקדי לבד?
אם סבבה לך וכיף לך עם עצמך אז לכי על זה