5 תשובות
כנל אתמול הלכתי למועדון לבד וגם הרגשתי ככה לבד
אנונימית
טינדר
בתכלס לבנות זה קל יותר כי את יכולה ללכת לשם ולהתחבר שם עם בנות הן מאוד חברותיות במסיבות
אנונימי
שואל השאלה:
^אנונימית הלכת במקרה לפורום?
אנונימית
אני בן ולא עוד לא הלכתי
(ואם התכוונת לזאת שענתה בהתחלה אז אופס)
אנונימי