9 תשובות
אני עדין אמשיך לשמוע את המוזיקה שלהם
שואל השאלה:
אבל אם האמנ.ית תורמים כסף לחמאס? אני לא שופטת כאילו הכל טוב תשמעי מי שבא לך זה באמת קשה רצח אבל עצם העובדה שיכול להיות ששיר ששמעתי שלהם יכול להיתרם לטרוריסטים האלה קצת מטרידה אותי
כי על כל השמעה האמן מקבל כסף
יצאתי פלצנית אבל אני אשמח לשמוע את דעתך:)
אנונימית
מה זה קשור אליי שהיא תרמה או תרם מי שאני שומעת?
אני לא אשמה בזה
שואל השאלה:
לא הבנת אותי נכון
כשאת שומעת אותם נתרם להם כסף שהם תורמים לחמאס
בעקיפין, ספציפית עם דה וויקאנד שהוא המקרה שלי, אני תרמתי כסף לחמאס כששמעתי אותו
אם אני מעצבנת אותך וזה ממש פלצני תגידי לי טוב?
אנונימית
לא פלצני בעייני הוא גם לא תרם לחמאס הוא נראה לי אולי תרם פעם אחת לאזרחים שגרים בעזה וגם ככה אי אפשר לדעת מה הם עושים עם הכסף כאילו מי ישמע את שומעת בטח לא מספיק אותו אז הכסף יכול גם ללכת אליו אז תשמעי מה שאת רוצה
לשאלה אני עדיין שומעת דואה ליפה.
אני אשמע את המוזיקה ואהנה ממנה
אפריד בין הדעות ליצירות
אני חושבת שיש איזו הבנה שאנשים מושפעים ממגמה כללית - שהם אינם בהכרח מבינים בה. זה נהיה אופנה לשנוא את ישראל. אני אעריך את האמן שלי, הם הוא היה מספיק אנטילגנט לבדוק מה שהוא עושה ואומר. אני מאוד אוהבת את פינק פלויד אבל יש להם יוצר אנטישמי שמוביל פלסטינים בגלל רווח כלכלי כמובן. אז אני שומעת אותם פחות. אני מעריכה הרבה יותר אמני אינטלגנטים שיודעים על מה הם מדברים ומוכנים לעמוד על דעתם - גם כשהיא אינה פופלרית בעולם
כן ויתרתי על אריאנה לצערי
לא יאהב אותם יותר אבל כן ישמע את המוזיקה שלהם כנראה כי לא מערבבת בין הדעה שלהם למוזיקה שלהם