4 תשובות
ללכת קודם עם חברה
לכי זה לא כזה נורא וגם לא תמיד מה שאת חושבת אחרים חושבים
אף אחד לא יצחק עלייך, ואם תראי ילדים מהבית ספר שלך? אז? תלכי תגידי שלום תמשיכי בשלך אל תתייחסי אליהם. זה פחד לגיטימי אבל תזכרי שלכולם הייתה את הפעם הראשונה שלהם במכון, את לא חייבת לדעת מה לעשות ואת יכולה להיות מובכת או להרגיש חוסר נעימות בהתחלה, זה מותר וזה בסדר וכולם היו שם בשלב מסוים. תאזרי אומץ ללכת בפעם הראשונה, את תצאי עם הרגשה ככ טובה שרק תחכי לחזור לשם שוב
ללכת למכון...