8 תשובות
בין יא ליב
בין י ליא
עדיף לסיים את זה כמה שיותר מהר
לדעתי עדיף כמה שיותר מוקדם אז בין י ל-יא
שואל השאלה:
אבל מה יתן לי רישיון בגיל כל כך צעיר? לאן אני כבר אסע?
יא וכמה שיותר מוקדם כזה
כמה שיותר מוקדם, לא צריך להיות קשר לכיתה
עדיף כמה שיותר מהר. חוץ מזה ש יא-יב זה שנה דיי בעייתית עדיף ליפני לגמור עם זה
בין י-יא הכי טוב לסיים עם זה מוקדם ונפני כל העומס של יא