4 תשובות
לתזונאית או דיאטנית, את יכולה גם לנסות להרכיב ולרטות אם את בגירעון קל ולא יורדת הרבה מדי או עולה
בתכלס הכי קל זה פשוט אם את מרזה להפחית משהו עם הרבה קלוריות והפוך אם את משמינה
אל תעשי לעצמך תפריט בשום אופן !!!
מאוד מסוכן
אם את רוצה תפריט לכי לאדם שעוסק בתחום ושיידע למנן לפי הגובה והמשקל שלך את הכמות חלבונים, פחמימות שומנים וכו' שאת צריכה לצרוך ביום
תלכי למשהי שעוסקת בזה היא תכוון אותך הכי טוב