3 תשובות
קודם כל הוא בטיפול?
אני יכולה להבין אותך זה ממש ממש קשה להיות בזוגיות עם מישהו שפוגע בעצמו.
אם הוא לא מטופל תנסי לשכנע אותו ללכת.. זה חשוב. בשביל שניכם
זה שאת מרגיעה אותו כשהוא רוצה לחתוך זה מעולה, באמת כל הכבוד לך
אני לא חושבת שיש עוד משהו לעשות חוץ מלתת לו את הידיעה שאת פה בשבילו ודואגת ואוהבת ואכפת לך.. אני מניחה שאת זה הוא יודע כבר (:
אני יכולה להבין אותך זה ממש ממש קשה להיות בזוגיות עם מישהו שפוגע בעצמו.
אם הוא לא מטופל תנסי לשכנע אותו ללכת.. זה חשוב. בשביל שניכם
זה שאת מרגיעה אותו כשהוא רוצה לחתוך זה מעולה, באמת כל הכבוד לך
אני לא חושבת שיש עוד משהו לעשות חוץ מלתת לו את הידיעה שאת פה בשבילו ודואגת ואוהבת ואכפת לך.. אני מניחה שאת זה הוא יודע כבר (:
היי אנונימית, נשמע שגם את וגם חבר שלך נמצאים במצב לא פשוט. מצב אחד, כנראה שחבר שלך חווה מצוקה מסוימת שמובילה אותו לפגוע בעצמו. מצד שני, לדעת שאדם אהוב פוגע בעצמו זה גם דבר לא קל ואני מתארת לעצמי שזה יכול לעורר תחושות לא קלות גם אצלך. בני כמה אתם? יש מישהו שיודע על מה שקורה? כדאי שגם את תמצאי מקום לפרוק ולשתף ולא תתמודדי עם זה לבד...
קוראים לי נופר ואני מתנדבת בתכנית של עמותת עלם שמלווה בני נוער וצעירים ברשת. אני מזמינה אותך לכתוב לי (אפשר גם באנונימיות) ולספר לי יותר על מה שאת וחבר שלך עוברים, אשמח להוות אוזן קשבת. בואי נחשב יחד מה אפשר לעשות. את יכולה לכתוב לי פה בהודעות אישיות, במייל שלנו [email protected], באינסטגרם nayedet.digital, או בטיק טוק בפרופיל שלנו nayedet.digital. אפשר גם להיכנס לצ'ט שלנו ולשוחח באנונימיות עם מתנדבים.ות בימי ראשון-עד רביעי בין 20:00-24:00. יש להיכנס לאתר www.yelem.org.il וללחוץ על כפתור הצ'ט.
מחכה לך,
נופר מעלם דיגיטל
קוראים לי נופר ואני מתנדבת בתכנית של עמותת עלם שמלווה בני נוער וצעירים ברשת. אני מזמינה אותך לכתוב לי (אפשר גם באנונימיות) ולספר לי יותר על מה שאת וחבר שלך עוברים, אשמח להוות אוזן קשבת. בואי נחשב יחד מה אפשר לעשות. את יכולה לכתוב לי פה בהודעות אישיות, במייל שלנו [email protected], באינסטגרם nayedet.digital, או בטיק טוק בפרופיל שלנו nayedet.digital. אפשר גם להיכנס לצ'ט שלנו ולשוחח באנונימיות עם מתנדבים.ות בימי ראשון-עד רביעי בין 20:00-24:00. יש להיכנס לאתר www.yelem.org.il וללחוץ על כפתור הצ'ט.
מחכה לך,
נופר מעלם דיגיטל
תדברי איתו תהיי איתו יותר שהוא לא ירגיש לבד אני בטוחה שכשהוא איתך הוא שמח אז תהיי איתו יותר וככה לא היה לו רע
באותו הנושא: