6 תשובות
פחות טוב מהמקורי אבל עדיין ממש טוב
שמעתי קצת בטיקטוק וזה היה נשמע מגניב
אהבתי את הקונספט של negetive harmony חח (אבל כע אהבתי יותר את הגרסה המקורית)
פחות טוב מהמקורי
אני מכורה
עם זאת... אין על המקור
שואל השאלה:
יש בגירסה הזאת משהו מאוד מלנכולי ואני אוהב את זה
וואלה עשה לי סרטן